-
GRI 2-29,
-
I-P5
Dbamy o właściwą komunikację z interesariuszami – m.in. rzetelnie informujemy ich o podejmowanych działaniach i wyznaczonych celach. Komunikację opieramy na wiarygodnych przekazach, których podstawę stanowią wartościowe analizy potrzeb interesariuszy. Wyjaśniamy procesy biznesowe i administracyjne oraz ich oddziaływanie na otoczenie społeczno-gospodarcze. Aktywujemy interesariuszy m.in. poprzez działania o charakterze CSR, a przede wszystkim działalność informacyjną dopasowaną do specyfiki i potrzeb grup odbiorców.
- badania ankietowe,
- intranet korporacyjny, w tym biuletyny „Enea News” i „Enea Flash” oraz zakładka Strefa Pracownika, a także intranety spółek,
- SAP Portal Pracowniczy,
- aplikacja na telefony komórkowe mobiBogdanka (wdrożona w 2022 r.) powielająca funkcjonalności intranetu LWB,
- mailingi informacyjne,
- czaty (Jabber),
- gazetki zakładowe,
- radiowęzły,
- tablice ogłoszeń,
- totem zewnętrzny w Elektrowni Kozienice (od 2022 r.),
- spotkania (w tym z zarządami spółek),
- tele- i wideokonferencje,
- szkolenia i warsztaty, w tym online,
- współpraca ze związkami zawodowymi i radami Pracowników,
- spotkania i inne formy bezpośredniej komunikacji z wybranymi Pracownikami,
- skrzynka do zgłaszania pomysłów mogących usprawnić pracę i procesy (inicjatywy@enea.pl),
- skrzynka do zadawania pytań w sprawach pracowniczych (HRnapiszdonas@enea.pl),
- spotkania i newslettery dla menadżerów.
- badania satysfakcji (w tym badania fokusowe),
- Biura Obsługi Klienta i Biura Sprzedaży,
- partnerzy handlowi i opiekunowie Klienta,
- komunikaty i informacje online (medialne oraz dotyczące oferty i mechanizmów rozliczeń na stronie WWW),
- Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK),
- eFormularze pozwalające na zawieranie umów online,
- czat z konsultantem,
- infolinia dla Klientów (+48 611 111 111),
- wnioski elektroniczne,
- komunikaty SMS lub e-mail informujące o statusie sprawy Klienta,
- wkładki informacyjne do faktur (tzw. inserty),
- współudział w kampaniach społeczno-informacyjnych organizowanych przez wyspecjalizowane podmioty,
- rozszerzanie obszarów obsługi za pomocą Wirtualnego Agenta,
- czatboty i voiceboty,
- filmiki instruktażowe na kanale YouTube.
- informacje giełdowe, wyniki finansowe,
- strona WWW wraz z dokumentacją techniczną dla dostawców paliw, komponentów i surowców,
- „Kodeks Kontrahentów Grupy ENEA”, określający nasze podstawowe oczekiwania względem kontrahentów dotyczące zgodności ich działań z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, standardami rynkowymi oraz etycznymi,
- „Kodeks Etyki Grupy ENEA”, kształtujący normy i przejrzyste zasady w relacjach z Klientami i otoczeniem,
- serwis BIP,
- platforma zakupowa dla kontrahentów i dostawców oraz procesy przetargowe,
- spotkania branżowe, targi.
- raporty bieżące i okresowe,
- strona dla inwestorów Enei SA i strona dla inwestorów LW Bogdanka (dostępne także w języku angielskim),
- Elektroniczny System Przekazywania Informacji (ESPI) oraz Elektroniczna Baza Informacji (EBI),
- spotkania bezpośrednie, np. podczas branżowych konferencji,
- spotkania indywidualne z analitykami i inwestorami,
- konferencje wynikowe (transmitowane na żywo w Internecie), podczas których udzielane są odpowiedzi na pytania,
- mailing do analityków,
- współpraca informacyjna ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych,
- bezpośrednie kontakty mailowe i telefoniczne Pracowników Biura Relacji Inwestorskich w Enei SA i Działu Relacji Inwestorskich w LW Bogdanka,
- Walne Zgromadzenia Akcjonariuszy.
- kontakt i współpraca z Fundacją Enea i Fundacją „Solidarni Górnicy”,
- programy wolontariatu pracowniczego,
- bezpośrednie spotkania i współpraca z przedstawicielami społeczności lokalnych,
- udział w wydarzeniach branżowych oraz wydarzeniach poświęconych odpowiedzialności społecznej,
- współudział w kampaniach społeczno-informacyjnych.
- sprawozdania i raporty dla poszczególnych instytucji,
- komunikacja bezpośrednia,
- udział w konferencjach.
- członkostwo, udział w grupach roboczych oraz organach zarządzających i decyzyjnych,
- wspólna i wspierająca komunikacja w mediach społecznościowych oraz komunikaty prasowe,
- współudział w kampaniach społeczno-informacyjnych,
- wspólne analizy merytoryczne dotyczące rynku i zjawisk gospodarczych wspierające działania Grupy Enea w otoczeniu rynkowym,
- udział przedstawicieli Enei SA i spółek Grupy Enea w debatach merytorycznych, kongresach i konferencjach branżowych i gospodarczych,
- spotkania bezpośrednie.
- spotkania bezpośrednie, udział w lokalnych wydarzeniach, w tym związanych z inwestycjami Grupy Enea,
- udział w konferencjach.
- kontakt i współpraca z Fundacją Enea,
- formularz zgłoszeniowy dla beneficjentów,
- kontakt bezpośredni, spotkania indywidualne.
- bieżąca działalność biura prasowego oraz rzecznika prasowego i jednostek komunikacji w spółkach,
- korespondencja za pośrednictwem skrzynki np. biuro.prasowe@enea.pl,
- transmisje na żywo konferencji prasowych, m.in. za pośrednictwem naszego kanału na YouTube,
- strona enea.pl,
- konferencje prasowe, briefingi, śniadania prasowe,
- bezpośrednie kontakty mailowe i telefoniczne Pracowników Biura Relacji Inwestorskich w Enei SA i Działu Relacji Inwestorskich w LW Bogdanka.
- sprawozdania i raporty przesyłane jednostkom administracji publicznej,
- raporty ESG,
- oświadczenia na temat informacji, niefinansowych.
Do komunikacji z wszystkimi powyższymi grupami interesariuszy wykorzystywane są w szczególności:
- roczne sprawozdania z działalności spółek Grupy Enea oraz raporty ESG (dostępne także w języku angielskim),
- strona enea.pl,
- profile Grupy Enea i spółek w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Instagram),
- komunikacja poprzez media ogólnopolskie i lokalne.
Komunikacja z interesariuszami odbywa się stacjonarnie oraz za pośrednictwem kanałów zdalnych (tele- i wideokonferencji, stron internetowych, mediów społecznościowych itd.).